torsdag den 7. juli 2011

Jeg er blevet snydt..


.. For halvanden uges ferie. Ja hvordan kan det så lige gå til spørger du måske dig selv. Jamen det kan det såmænd når man troede at man som alle andre skulle begynde i skole 1. september, men nej nej, jeg skal da begynde allerede d. 22. august. Bare kald mig fjollet, men da egentlig lidt irriterende ;)

Er desuden også blevet "snydt" for en ferie. Min søde veninde og jeg havde planlagt at tage til sydens sol og varme i august, men hun skal snart flytte sammen med sin kæreste, så nu har hun ikke råd alligevel. SUper øv for hende(og mig ;)).. Men vi har aftalt at tage et par dage sammen alligevel hvor vi hygger os, måske tager til Århus eller lignende på endagsture. :)  Så alt har en happy ending, bortset fra det der snyderi med den manglende længde af ferie ;)

/Lise

4 kommentarer:

Stine K.A. sagde ...

Det med ferien, er det ikke så I er fœrdige med eksamener til slut december? Altså FRIIII i juleferien, og klar-parat til praktikstart 1. januar (eller 2., måske ;) ). Jeg er i hvert fald godt tilfreds med vores 15.august start, med ovennœvnte gevinst (: Selvom 1.september og ovennœvnte ville vœre fint ;)

Unknown sagde ...

Åh det ved jeg faktisk ikke, det er selvfølgelig rigtigt, for der er jo praktik.. Jeg skal dælme ikke i praktik allerede d. 1 januar! :D Hvor ved du det fra? Og har i fået pensumlister til de almindelige fag, og i så fald, er jeg bare meega langsom? :D

/Lise

Stine K.A. sagde ...

Det har vores lœrere fortalt mange gange, jeg ved ikke, om de troede vi ellers ville strejke over at skulle starte så tidligt, ha ha ;) Og nej, jeg foretrœkker også lige at vente til et par dage ind i januar, hœ hœ.
Vi har kun fået pensumliste til valgfag, vi skal vist ikke have andet nyt? (7-9-13!!!)

Unknown sagde ...

Ej så er vi bare blevet snydt er vi ;) men måske tror de bare ikke vi strejker? :)
Ja ikke, første januar på vej mod langt væk kan ikke være rart. ;) Ej det kunne være fedt hvis vi ikke skulle ud med flere penge :)

/Lise