fredag den 29. juli 2011

Blogger møde - hvad siger i?

Hej alle i skønne tøser!
Mig og den skønherlige Rikke har snakket om at afholde et mindre blogger møde et sted midt i landet. Vi påtænker det evt kunne være i Aarhus så alle kan være med. Hvad ville i sige til det hvis det drejede sig om spisning og muligvis en drink bagefter? Noget helt uformelt hvios vi bare kunne lære hinanden lidt bedre at kende end vi gør herinde fra. Jeg ville synes det kunne være super fedt at møde jer i ægte levende live ;) Meld endelig tilbage hvis i er interesserede eller har et andet forslag :)

/Lise

8 kommentarer:

Sandra sagde ...

Altså, jeg er på! :)
Jeg ville da elske at møde jer :)

Christian W. Jensen sagde ...

Jeg vil da ikke udelukke at jeg kunne være interesseret i at mødes med jer hvis det kunne hænge sammen med familien og børnepasning... Er der nogen der kunne have en ide om hvornår det skulle være?

Christian
Christianwjensen.com

Lisa // Så gik der tid med det sagde ...

Et blogmøde UDEN kreativitet? Count me in!
Altså alt efter dato, tidspunkt osv. ;)
Jeg er også MEGET bedre til at spise og drikke, end at være kreativ ;)

Det kunne da være vildt spændende - og Århus lyder super, i hvert fald for mig :)

Unknown sagde ...

Det lyder godt med så positive tilbagemeldinger, så tror jeg vi vil overveje det endnu kraftigere og se om der var mulighed for at stable et fint arrangement på benene :)

Jeg forestiller det vil´blive en gang i efteråret, sandsynligvis i en weekend :)

/Lise

Kathrine sagde ...

Jeg kunne også godt være frisk hvis det er en dato jeg kan og ikke aaaaalt for langt væk :)

Unknown sagde ...

Det lyder godt Trine :)

/Lise

Unknown sagde ...

Jeg er helt klart med på den! :-)

Det Stormske Køkken sagde ...

Det kunne være spændende ;) Følger med i opdateringen