fredag den 1. juli 2011

Ih altså

Ja det kan godt være jeg mente den her var et kup, men helt ærligt efter første gang hvor jeg vaskede den, ved 30 grader og skånevask endda, er den gået i stykker. Ikke engang i syningerne, nejnej, men i stoffet i store dele af forsiden og oppe i nakken, det er sgu da irriterende! Men heldigvis er Gina Tricot gode når man skal have pengene tilbage, jeg forklarede situationen og fik straks pengene tilbage. Thumbs down til heldragten, thumbs up til GT's service!

Ih skal arbejde hele dagen idag, nærmere bestemt fra 11-19, så der bliver ikke meget sjov på den front. :) Men imorgen derimod, så slår vi os løs da jeg er blevet inviteret til bal ude vestpå(håber jeg finder det?!). Vi skal mødes allerede ved 13 tiden og hygge hele dagen, indtil der bliver party warty med hele familien, blier såå godt!

/Lise

4 kommentarer:

Bettina sagde ...

Øv for pokker, men sku da godt de gad bytte den og gi pengene tilbage med det samme, det kan jo heller ikke på nogen måde være din skyld :( Ihh ha god arbejdsløst idag, og rigtig god weekend:)

-Bettina

LineLundquist.dk sagde ...

Øv altså, så er jeg da glad for den ikke kom med mig hjem da jeg lurede på den.

Anja sagde ...

Uh, nu tør jeg ikke vaske min! Bare godt med deo på, haha ;)Ej, jeg håber at min holder :S

Men det er skønt med god service, når nu produkterne ikke holder!

Unknown sagde ...

Ja det var mega ærgeligt, for synes faktisk den var rigtig fin! men så har jeg 129kr til noget andet jo ;)

Ja kan jeg godt forstå Line, men jeg kan jo ikke afvise det var vores vaskemaskine som var spasser ;)

Hehe ej tror nu måske bare der var en fejl i min, men ret irriterende alligevel :)

/Lise