lørdag den 9. juli 2011

Caféministeriet


Uhm havde en lækker frokostdate med min veninde på Caféministeriet, som ligger på Mølleplads i Aalborg. Et super lækkert sted med masser af borde udenfor så man kan nyde det ude i solen. Jeg fik en super lækker sandwich med rosastegt kalvecuvette med dijon og honning dressing. Virkelig lækkert! Også fik vi nogle stegte kartofler med chilimayo, mums! Vi afsluttede med en lækker is med brownie i, pyntet med pistacie nødder og frisk frugt. Uhm! Jeg synes det er et rigtig godt spisested og et sted vi tit vender tilbage til når man skal på en god café i Aalborg :)

/Lise

5 kommentarer:

Sabine sagde ...

Hold op hvor ser det lækkert ud. Er det så kostbart?
sabinesverden.dk
Sabine :-)

Kathrine sagde ...

Nøøøj hvor ser det sindsygt lækkert ud! :D

God lørdag!

Unknown sagde ...

Bare sandwichen kostede 89,- så det er vel helt almindelige cafépriser tror jeg :)

Det var virkelig også godt, men tror nu min fremtidige hjemmelavede cookiedoughis bliver awsome! ;) I lige måde søde Trine :)

/Lise

A + K = ♥ sagde ...

Hvor ser det godt ud - jeg skal helt sikkert snart på Cafeministeriet!

- Anne

Unknown sagde ...

Ja det kan jeg godt forstå, det er også virkelig lækkert :) Også er de super søde :)

/Lise