fredag den 4. marts 2011

Alle for én!


Jeg var inde og se alle for én igår, og hold op hvor er den sjov! Jeg er stor fan af både Jonathan Spang og Mick Øgendahl, så jeg var lige i mit es. Synes virkelig den var sjov. Især Rasmus Bjerg og Mick Øgendahl gør det godt som de utrolig dumme brødre Timo og Ralf, deres diskussioner om alt mellem himmel og jord, fra croquis til mensa, er så dumme, at man ikke kan undgå at grine.
Desuden var der en del rigtig dygtige skuespillere med, bla Rasmus Bjerg og Jon Lange som jeg synes spiller rigtig troværdigt imeget andet jeg har set ham i. Men det var ikke den store historie, men jeg grinede næsten hele vejen igennem, så hvis vil have mavekramper af latter, så er den super!

/Lise

2 kommentarer:

Sandra sagde ...

Nemlig! Sådan havde jeg det også! :-D

Unknown sagde ...

Dejligt :) Den var altså god!
/Lise