onsdag den 30. marts 2011

Ah onsdag


.. Så er der kun 2 dage til weekend! Har lavet gruppearbejde med gruppen det meste af dagen, samt været til en mindre eksamen. Vi bestod ikke, da vi ikke havde skrevet problemstillingen som et spørgsmål samt skrevet en reflektion i stedet for konklusion. Det lyder måske som grelle fejl, men vi mente bare ikke opgaven var skrevet som en decideret rapport. Men så lærer man jo af det, og vi skal bare aflevere ny problemstilling og konklusion seneste onsdag i næste uge. Men heldigvis fik vi den lavet idag.

Igår fik jeg denne lækre blanding bestående af en rest tunsalat fra den anden dag, samt en 1/4 hakket orange peber, 1 advokado i tern, lidt agurk i tern samt en skefuld cremefraiche mere. Så passede den fint på to skiver "hjemmebagt" rugbrød. Når jeg skriver hjemmebagt er det fordi min mor har bagt brødet, tak mutti :)

Imorgen har vi fuld dag på skolen også skal min veninde farve mit hår imorgen aften, meget spændende. Skal bare have opfrisket mine striber så de er klar til turen til Frankfurt her om en uges tid.

Hav en dejlig onsdag aften! :)
/Lise 

4 kommentarer:

Xenia sagde ...

Mmmh, tunsalat. Jeg får nærmest aldrig rigtigt lavet det, men det er nu godt. God ide at putte avocado i også. Men jeg elsker selvfølgeligt også avocado i det meste ;D

Unknown sagde ...

Det er en skam, det er så nemt og godt. Og jeg kan kun anbefale lige at vende det i noget lunt pasta, mums!
Advokado er godt i alt, men kan altså ikke forstå det kan være godt varmt, det er mærkeligt!

/Lise

Miss A sagde ...

Hej Lise B :)

Jeg er ked af at høre, at I ikke bestod - hjalp dine muffins lidt på det hele?

Dine tunmadder ser super gode ud. Det er vist, hvad man kan kalde en pimpet rugbrødsmad :)

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

Unknown sagde ...

Ja det gjorde det bestemt, og har fået lavet opgaven færdig igen, så det skal vi bare aflevere igen.

Ja det er nemlig det, det er noget sjov end en mad med leverpostej ;)

/Lise