lørdag den 19. marts 2011

Aaaahhh


Min skønne nevø, mig og min skønne niece

I aften skal jeg bruge min tid sammen med de her to skønne unger! Det blir en skøn aften hvor der skal guffes hjemmelavede burgere, pommes og måske lidt slik. Min søster kommer selvfølgelig også, ih det bliver dejligt at se dem allesammen.

Jeg undskylder jeg ikke har været så aktiv på bloggen, men har lige afleveret et projekt og gik i gang med et nyt igår. Og så er der sket noget glædeligt, jeg har fået job! Jeg var på arbejde i morges fra 5:30-9:30, puha det er altså voldsomt tidligt at stå op på en lørdag, skal jeg lige hilse at sige.

Hav en rigtig skøn lørdag aften :)
/Lise

2 kommentarer:

Miss A sagde ...

Hej Lise :)

Det lyder dejligt. Du må have en rigtig dejlig aften :)

Tillykke med jobbet! Det er jo ikke nemt at få nogen jobs i Nordjylland pt. Hvad er det for et arbejde, du har fået?

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

Unknown sagde ...

Hej Anita.
Det er rengøring indenfor regionen, så det er bare dejligt. Er ikke så mange timer, men ret velbetalt.
Du må også have en dejlig aften :)
/Lise