tirsdag den 20. september 2011

Hvid Mojo


Her den anden dag var jeg ude ved min mor og der skulle vi have noget god mad. Hun spurgte om jeg ville stå for lidt forret og straks kastede jeg mig over udfordringen. Jeg tænkte jeg ville lave en omgang hvid mojo, dog på slum, og servere med grøntsagsstænger. Vil lige påpege at hvis man laver det med helt lyst brød bliver det noget pænere! :)

Hvid Mojo

Ingredienser
2 dl mælk
2-3 skiver hvidt brød
50 g smuttede mandler
1 spsk hvidvins eddike
1 spsk god olivenolie
2 fed presset hvidløg
salt, peber

Skær skorpen af brødet. Opløs brødet i mindre tern i mælken i et par minutter og blend derefter det hele til en jævn masse, og pas mængderne til så det bliver en jævn masse. Konsistensen skal være lidt som en tyk dressing. Server med grøntsagsstave.

/Lise

Ingen kommentarer: