onsdag den 21. september 2011

Åh nej dog..


Se min smukke hawai blomst fra min søde mor den anden dag, og nu er den sgu sprunget ud, yeah! Når men det som at der er dumt det er jeg har har fået noget bihulebetændelses-halløj. Så jeg arbejder på ikke at tage hovedet nedaf, fpr det er bare overhovedet ikke rart. Har en aftale med en veninde her inden længe hvor jeg havde lovet at lave mad, så jeg blev nødt til lige at stå lidt i køkkenet, men nu ligger jeg på langs på sofaen indtil hun kommer og hygger med mig :) Hav en god aften allesammen.
/Lise

2 kommentarer:

Rikke Rasmussen sagde ...

Sikke en smuk blomst :) - træls med bihulebetændelsen .. Det har jeg også haft mange gange, og nej det er bestemt ikke rart med "hovedet nedad" - så dejligt med lidt veninde hygge :)
God bedring søde !

Unknown sagde ...

Taak :) Og dobbelt tak søde, jeg har det heldigvis meget bedre idag :)
/Lise