tirsdag den 17. maj 2011

Versatile blog

Tantepap har været så sød at tagge mig i en versatileblogger, og forsøger at give jer 7 informationer om mig i ikke ved. :)

1. Jeg vil meget gerne have en Jack Russel Terrier eller en gravhund! - altså når jeg har have og tid til det.
2. Jeg har en nevø på snart 6 år og en niece på 2 år. 
3. Jeg elsker at læse MAD! & Spis Bedre.
4. Jeg elsker Jonathan Spangs humor!
5. Jeg har en seriøs svaghed for ure af alle art.
6. Jeg elsker min mors hjemmelavede mad(og min mormors)
7. Jeg har en vandpibe ;)

- Da det ikke er så længe siden denne er sendt rundt i blogland, vil jeg lade alle der har lyst til at være med i bloglegen. Igen tusind tak til Tante Pap.

/Lise

4 kommentarer:

Stine sagde ...

Jeg har også en vandpibe, men jeg har aldrig brugt den ;)

Xenia sagde ...

Jeg ELSKER også både Mad! og Spis Bedre. Og hvor perfekt er det ikke lige, at jeg i dag har fået det nyeste nummer af Mad! i min postkasse, når vi var tidligt færdige med projektarbejdet og desuden højst sandsynligt har fri i morgen?! Nogle gange flasker tingene sig altså lidt :)

A + K = ♥ sagde ...

Jonathan er så meget et hit!

- Anne

Unknown sagde ...

Ej vandpibe er da bare så hyggeligt Stine :)

Ja ikke Xenia? ej hvor lækkert, ville altså også gerne have et abonnement!

Ja ikke Anne, han er altså den bedste! :)

/Lise