fredag den 20. maj 2011

"Hjemmelavede" flødeboller


Min utrolig heldige mor har været til et flødebolle-kursus på konditor/kokke skolen her i Aalborg. og de var så gode! De lavede mandelbund, linsebund og nøddemarengsagtig bund. Fyldet var alt fra lakrids-, hindbær-, vanilje og orangefyld. UHM!
Jeg har desværre ikke opskriften, men man fristes til at forsøge sig med en af de mange opskrifter derude :) Jeg er desværre blevet lidt syg med ondt i halsen, så lever af kedelig blød mad, så der er ikke nogen spændende opskrift på vej idag.
Hav en god helligdag tøser :)

/Lise

9 kommentarer:

Anja sagde ...

Mååååååms! :P Jeg har engang lavet dem selv, men de blev ikke ligeså fine, som dem du viser :)

Line sagde ...

mmmm, de ser da for lækre (og prof) ud.

Rikke Rasmussen sagde ...

De ser da bare alt for lækre ud de flødeboller :) Men træls med halsen :( God bedring til dig .. - og god weekend .. Jeg bruger min forlængede weekend på arbejde, æv æv ..

Rikke

Miss A sagde ...

Hej Lise B :)

Hvor er de bare fine :)

Og hvor er du heldig med en Mor, der kan lave sådan nogle :D

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

Unknown sagde ...

Jeps frk. B, de er meget mums. Min mutti og den der konditorgut er ret hårde til at lave dem :)

Line, ja tror også hun fik godt med hjælp, men hvor ville jeg ønske at jeg havde været med!

Hehe tak søde Rikke :) Ja det er lidt træls, men yoghurt, koldskål og kakao er jo heller ikke det værste i verden :) Ah øv, men god arbejdslyst.

Hehe ja ANita, man bliver sgi helt stolt ind imellem ;)

/Lise

Kathrine sagde ...

De ser jo ALT for lækre ud!! :-)

Unknown sagde ...

De var virkelig gode! især dem med lakrids og hvid knas på, uhhm!

/Lise

Anonym sagde ...

Hold nu op hvor ser de flotte ud :-D

Mange hilsner
Birthe

Unknown sagde ...

Hehe jeg vil også på sådan et hold! ;)

/Lise