mandag den 5. december 2011

Læse læse læse



I disse dage står den bare på projektlæsning og læsning generelt så jeg kan være færdig til en mundtlig eksamen fredag, netop i et projekt jeg har skrevet, Dernæst har jeg to skriftlige eksamener i økonomi i næste uge også kan jeg begynde at tænke lidt mere julet. Har i også masser af eksamener nu eller ligger de først i januar?
Jeg synes desuden der er rigtig mange ting jeg skal have styr på inden jeg bevæger mig mod Dubai midt i januar. I ved kedelige ting som forsikringer osv. :)
Er i ved at være juleklar? min tur går snart op til min skønne overbo for at forsøge mig ud i kunsten med at lave brændte mandler :)

/Lise

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har eksamener i både december og januar. Og sådan har det været siden jeg begyndte i 07.
Man vender sig faktisk til det :-)
Nu kan jeg i det mindste sige, at jeg kun mangler 4 skriftlige og to mundtlige eksamener og så står den på speciale skrivning :-)
Kærligst Lea

Unknown sagde ...

Hej Lea :)
Ja jeg synes nu det er lidt hårdt alligevel ;) Men ja man vender sig nok til det, sidste år havde vi bare ikke helt så mange eksamener. Du må have rigtig meget held og lykke Lea :)
/Lise