mandag den 26. december 2011

Lillejuleaften

Min søsters fine juletræ og mig
Mine to små julenisser
Risengrød, yum!
Min søsters hjemmelavede julestjerne
Masser af juleguf
Hej allesammen, håber i har haft en helt fantastisk jul! Jeg har haft en dejlig jul der har stået 100 % i familiens tegn. Da mine forældre er skilt holdte min søster og jeg jul med vores paps den 23. nede ved min søster. Vi har altid haft en tradition for at få risengrød lillejuleaften, så den tradition skal selvfølgelig fortsat holdes i hævd. Har i nogle specille traditioner for lillejuleaften?

/Lise

2 kommentarer:

Annesofie sagde ...

Hvor har I bare hygget jer :o) Rigtig glædelig jul og god nytår..

Unknown sagde ...

Ja meget søde :) Kan det forresten passe jeg så dig sammen med herren inde i Bispensgade idag? :) Gik lige sammen med en veninde, også bare lige dig/klon i forbifarten :D
/Lise