mandag den 12. december 2011

Yves Rocher: Orientalsk peeling og plejende arganbalsam



DETTE ER ET SPONSORERET INDLÆG

Så har jeg brugt disse produkter i en periode også, og vil her komme med et lille review.

Orientalsk peeling: Jeg har i lang tid brugt en anden peeling, så var først og fremmest helt mærkeligt med en der duftede så meget. Men den duftede jo faktisk rigtig godt, og man kan sige det bliver jo vasket af så slet ikke meget af duften der bliver hængende. Men den kan sit kram, min hud bliver blød!
normalprisen her er på 225,- men lige nu er den på tilbud til 125,-

Plejende arganbalsam: Her var fra min side lidt tvivl i starten om hvad dælen den her lille fætter var til. Selv ikke i den ovenstående udtalelse fra Yves Rocher står der om hvorvidt den er til håret eller huden. Men jeg lurede den langt om længe, og den er altså til huden. Den har ligesom de andre produkter i serien en forholdvis stærk duft, hvilket jeg synes kan være lidt et problem når man dagligt også går med deodorant, parfume osv. Effekten af den er derimod en anden, huden bliver super blød, men til gengæld dufter du af honning og blomster i et par timer ;) Normalprisen er på 225,- men lige nu er den på tilbud til 135,-

/Lise

Ingen kommentarer: