fredag den 22. april 2011

Labre køb - part 2

Alt fra Primark - gotta love it! <3

Net og kjole fra Primark

Alt fra Rossmann
Okay indrømmet Primark og Rossmann er blevet mine meget, meget gode venner efter den her tur. Hvem andre vil ellers sælge én et par gode leggins til 4 € eller en hårfarve til 3€? Ja jeg spørger bare..

Både deodoranter, shampoo, balsam, kur og tørshampoo osv er alt sammen meget billigere i Tyskland end i Danmark! Bare et tip til dem der ligger det germanske land et smut forbi.

Holla, vil ud og nyde solen! :)
/Lise

3 kommentarer:

Kamilla sagde ...

Ej, nogle lækre ting du har fået købt. :)

Kathrine sagde ...

Man må sige overskriften passer, også på det andet indlæg - for hold da helt op en masse lækkert du har fået med hjem! Hvorfor har vi ikke primark i DK? :-)

Unknown sagde ...

Shopping girl: Tusind tak, er også ret tilfreds med det hele :)

Trine: Hehe tak, ja manglede pludseligt en helt masse da jeg stod der ;) Jamen jeg er også skuffet over det, men så vidt jeg ved skal man kun til Hamborg for at få fingre i de lækre sager ;)

/Lise