tirsdag den 19. april 2011

Blogleg fra Rebelsig

Den søde Maj-Britt fra Rebelsig har sendt en Blog award videre til mig, og tusind tak for det Maj-Britt. Synes det er så hyggeligt at læse lidt om jer andre, så her kommer lidt om mig. Søde Anne fra Annes hyggested og søde Frk B. fra Blondinen på taget har også tagget mig. Tusind tak til jer! :)

1. Hvorfor startede du med at blogge?
Jamen jeg startede faktisk på en anden blog, men den slettede jeg i sommers da jeg slet ikke var sikker på hvad det var selve bloggen skulle handle om. Men det startede vel med at jeg hørte lidt om blogverdenen igennem nogle veninder, og siden da har det nok lidt fascineret mig. Så jeg skulle da også igang. Synes det er super inspiration med andre madbloggere og modebloggere som man kan få sin dagligdags inspiration hos.

2. Hvilken blogger følger du?'
Puha jeg har mange blogge på min blogroll, og følger med i hver og én. Bliver på dagligdags basis mest inspireret af madbloggere og modeblogge.

3. Favorit make-up mærke?
Mh, er helt vild med Diors mascaraer og ELF's øjenbrynspudder!

4. Favorit tøjmærke?
H&M! I hvert fald næsten det jeg primært har på hver dag. Især fordi de laver meget aktueller varer til rimelige priser.

5. Dit "må-ha'" make-up produkt?
Hvis jeg kan få min øjenbrynspudder og en blush. Så er jeg bare klar. Kan sagtens undvære mascara hvis bare jeg kan få lidt farve i kinderne.

6. Favoritfarve
LILLA! igen diskussion der.

7. Favorit parfume
Jeg må tilstå at min at Femme fra Jean Paul er min absolutte favorit, jeg elsker den er sød men stadig frisk, aah!!

8. Favorit film
Ser faktisk ikke så mange film. Men alle danske film som eksempelvis blinkende lygter og adams æbler er fantastiske! Store film som ringenes herre er også nogen jeg holder meget af fordi de både er med fantastiske skuespillere samt smukke set up's.

9. Hvilket land vil du besøge og hvorfor?Thailand, for varmen og den skønne natur. :)

10. Hvad glæder du dig mest til i den nærmeste fremtid?Sommer, ferie, varme, sol, udlandstur, at få overstået projekter og eksamen. :)

Ved ikke hvem der ikke har fået denne award men opfordrer hermed alle mine søde læsere til at deltage!

/Lise

Ingen kommentarer: