lørdag den 16. april 2011

Ah hjemme igen


Ah så er jeg hjemme igen fra det tyske. Jeg ved ikke hvad jeg havde forventet af selve byen, men der var simpelthen så grønt og pænt over det hele. Det er jo også en rimelig ny by.
Vi var i Frankfurt for at indsamle data til en markedsanalyse for en dansk virksomhed, hvilket førte os ind i en masse fine butikker som vi ellers sikkert ikke var kommet ind i. End af dem er den der hedder Rossmann. For jer der ikke kender den er det lidt ligesom en matas eller lignende, bare væsentligt billigere. De havde eksempelvis 500 ml Syoss shampoo og balsam til omkring 3€, hvilket er omkring 22,5kr. Så det må siges at være billigt! Og jeps jeg kom i Primark og vil sige jeg fik en hel del med hjem. I må lige vente lidt med billederne da jeg skal tidligt op og have tilkaldevagt imorgen på arbejde. Have en rigtig dejligt weekend piger og hvor er det dejligt at være hjemme i Danmark igen! :)

/Lise

4 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

Rossmann <3 de har skønne ting

Kamilla sagde ...

Ja, ude er godt, men hjemme er bedst som man siger. :)

Unknown sagde ...

Line: Ja præcis!

Shopping-girl: Ja nemlig, men elsker nu at rejse, så mon ikke det går :)

/Lise

Unknown sagde ...

Line: Ja præcis!

Shopping-girl: Ja nemlig, men elsker nu at rejse, så mon ikke det går :)

/Lise