torsdag den 21. april 2011

Labre køb - part 1

Sejlersko - Primark, Sandaler - Primark, Herresko - S.angel

Sokker og paraply - Primark, Nøglering - Pappnase, neglelakker - Douglas, Net - Rossmann og the - Alnatura

Tasker - Primark (alle til 5 €)
Heh, nu begynder der at komme lidt om det jeg brugte mine penge på i FRankfurt. Vi er gået direkte igang med opgave som skal afleveres på tirsdag, så har været lidt under pres her siden i mandags. Men umiddelbart tror jeg det går godt, vi er i hvert fald færdige med det der skal skrives, så skal bare have rettet det hele igennem, både for indhold og sproglige fejl.

I aften er jeg hos min mutti, vi har bagt lækre knækbrød, småkager og har gang i noget rodfrugt med nogle alternative benløse fugle. Ville gerne have smidt nogle opskrifter ind nu, men har dælme glemt mit kamera stik, men har billederne, så vent i spænding ;)

Hav en fortsat god påske piger :)
/Lise

6 kommentarer:

Xenia sagde ...

Jeg er helt vild med herreskoene på første billede -både i grå og sort! Jeg skal altså også en dag til en storby med Primark, så jeg kan gå amokos :D

Stine sagde ...

Sikke mange par sko ;) Men det er jo også rart at have forskellige farver!

Linelu sagde ...

Jeg er helt vild med det store taske på nederste billede, den er da alt for fin! :)

A + K = ♥ sagde ...

Av, de grå snørresko er fede, dem gad jeg gerne have fingrene i!

- Anne

Min Verden sagde ...

hvor er det dog nogle skønne køb

Lise B sagde ...

Xenia, ja er også helt vild med dem, og de kostede mig omkring 100kr pr styk, så der røg altså lige 2 med hjem ;)

Stine: Ja jeg er vidst en skopige ;)

Line: Ja den er så sød, den mangler lidt en lang hank, men tror jeg kommer til at bruge den meget her til sommer :)

Anne: Hehe, tag et smut til Frankfurt ;) Der kan man i hvert fald få dem billigt ;)

Min verden: Tusind tak :)

/Lise