mandag den 17. januar 2011

Fødselsdags ønskeliste :)


En lækker blazer

Leggings til at løbe/træne i

Wella Brilliance color treatment

Josefin langærmet top fra Gina Tricot

Jo Nesbø - Rødhals

Jo Nesbø - Snemanden


Jo Nesbø - Marekors

Mit første køkken af Maria Meldgaard

Maskros lampe fra IKEA 55 cm i Ø

Hynder til skalstole, sorte eller lilla

TJUSIG skohylde fra IKEA

Tranebær kapsler

En iPod nano eller penge dertil

Clinique clarifying lotion 2

Uh glæder mig sådan til at have fødselsdag! Jeg blir nemlig 22 år d. 27 januar, så det er jo lige rundt om hjørnet :) Skal bare have overstået en "herlig" eksamen imorgen, også har jeg ferie indtil den 1. februar. Det bliver virkelig dejligt ikke at have noget hængende overhovedet i form af læsning eller eksamener.
Jeg ønsker mig i øvrigt også et medlemskab af sygeforsikring Danmark, men en amelse svært at finde et billede af det :) Jeg mangler i særdeleshed en blazer, sådan en rigtig lækker en, gerne med 2 knapper og finesser, synes bare jeg har haft svært ved at finde en rigtig lækker en. Hvor er din yndlings blazer fra?

/Lise

Ingen kommentarer: