søndag den 19. juni 2011

Dagens/gårdsdagen i tal #2


Alt for mange er antallet af genstande jeg indtog igår!
1 er antallet af hovedpiner der hviler på mine skuldre idag
2 er antallet af spiste cheeseburgere
MANGE er antallet af minutter der blev brugt på dans igår
12 er så mange minutter jeg brugte på at stå op (kan være svært!)
1 stk fødselsdag idag hos min stedfar, herre jemini det bliver hårdt!

Jeg håber i har det bedre og ikke har indtaget ligeså mange genstande som jeg, idag står den på cola light!

/Lise

2 kommentarer:

Bettina sagde ...

tror jeg har indtaget ligeså mange genstande som dig, og kridtet saltlagerets gulv rimelig hårdt af, får har av i fusserne idag :o) Flot du overhovedet stod op, jeg er ikke kommet så langt, har sovet hele dagen væk:D

Unknown sagde ...

Haha ;) Vi holdt os af en eller anden grund oppe på pigen og trompeten, der er altså og nizzle oppe! De er begyndt at spille total god musik og så er der en masse eye candy deroppe ;)
Blev jo nødt til at stå op, tage ny makeup på, kjole og hæle. jeg havde mest af alt lyst til at tage joggingtøj på ;)
/Lise