mandag den 27. juni 2011

Lækker sommerlig aftensmad


Uhm min veninde og jeg trængte igår, ovenpå en lille lur i solen, til lækker let og nem aftenssmag. Ja og endda også billig. :) Vi lavede tunsalat efter opskriften der er at finde HER og en lækker salat.

Sommersalat
1 pakke blandet babysalat (5kr i fakta i denne uge)
2 acokadoer (ligeledes 5 kr i fakta i denne uge)
1 gul peber i tern
Masser af feta i tern

Blandes med en anelse citronsaft for at forhindre avokadoen i at blive brun.

Det er en af de meste lækre og sommeragtige menuer der findes, og som tilmed kan betales for de penge jeg har til rådighed. Jeg havde forresten nok salat til frokosa idag også, ah!Lørdag aften var vi til en fødselsdagsfest hos 2 veninder, det var super sjovt men jeg skulle desværre arbejde 6:30 søndag morgen, så lod alkoholen stå på bordet. :) Det var nu stadig rigtig sjovt!

Imorgen tager min veninde, hendes nevø på 5 år og jeg til Blokhus hvor hendes familie er i sommerhus i øjeblikket. Bliver super lækkert at kunne nyde ca 26 grader ved vandet hvor der er mulighed for at gå en flot tur eller dyppe tæerne i vandet :) Har i nogle specielle planer nu vejret sådan arter dig?

/Lise

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det ser lækkert ud. Hvordan har du lavet tunretten? :)

Unknown sagde ...

Den er at finde lige her: http://lisepaasu.blogspot.com/2011/06/grovboller-tunsalat.html

Lise :)