torsdag den 9. juni 2011

Frokost wrap


Uhm idag har fokosten budt på en wrap af en grov tortilla med en avokado i skiver, kyllingepålæg, lidt ost, agurk i skiver, en sandwich spread og en anelse salt og citronsaft. Det er altså godt med wraps, man kan have med som man vil, og er neme at spise. Dog blev den her nydt hjemme da jeg nu endelig har fået læseferie.
Jeg var til skriftlig statistik eksamen igår, og har en fornemmelse af at det gik okay, så det er spændende hvordan det går. Ville nu ønske at jeg kunne få svar nu, så jeg bedre kan fokusere på den mundtlige eksamen i uge 25.
Dagen skal bruges på lidt rengøring og læsning, og senere vil ud til min mor. :)

Er i øvrigt med i en meget fin give away ovre hos Anne-Sofie & Bettina, der har nogle rigtige fine præmier, og generelt en rigtig fin blog :)

Håber i har en dejlig onsdag :)

/Lise

3 kommentarer:

Bettina sagde ...

Uhmm ser godt ok lækkert ud :o) Og så er det jo dejlig nemt :) Tak for de søde ord :)

-Bettina

Sofie sagde ...

Mums, bestemt ikke en dårlig frokost :)
Langt mere spændende end den sædvanlige rugbrødsmad, som ofte står på menuen til frokost, når jeg læser til eksamen ;)

Unknown sagde ...

Ja også er det super nemt :) Jamen selv tak da, jeg synes i har en fin blog, som jeg godt kan lide er personlig :)

Hehe kender det godt sofie, men når man lige er i aldi og de har tortilla til 9,95,- så er der bare ikke noget at gøre :)

/Lise