lørdag den 11. juni 2011

Farverige køb


Jeg har længe kigget efter fine blonde toppe til at have under en kjole med lave udskæringer ved armene, og jeg fandt dem sørme i kvickly i denne uge til kun 49kr. De er lidt små i størrelsen og til min d-skål barm, måtte jeg altså købe L-XL?! Men bare de sidder godt, vil inden længe prøve dem med kjolen, iih håber det bliver fint! :)

Dagen idag vil jeg bruge i vores sommerhus i Hals, hvor noget af min familie er oppe. Jeg havde tilkaldsvagt idag, men da de ikke har ringet vil jeg tillade mig at tage et smut ud af byen, ah. Solen er helt fantastisk, og jeg skal forsøge om jeg kan få de grimme hvide streger på mine skuldre til at forsvinde. ;)

Havde egentligt et mad oplæg klar til jer, men glemte opskriften hos min kære mutti, så det må blive en anden dag. Hav en dejlig dag i solen, og husk for guds skyld solcreme :)

/Lise

3 kommentarer:

Bettina sagde ...

sikke fine de er :o) Jeg kan desværre ikke passe sådan nogle :( Ha en dejlig tur ud og nyde solen :o)

Malene uden R sagde ...

Solen er jo perfekt i dag, så god tur :)

Har også selv kig på sådan nogle der - de er sku smarte. Min frygt med sådan nogle stropløse-djævle er bare at jeg konstant er bange for at de skal falde ned! :)

Unknown sagde ...

Jeg har en sort stropløs bh sag, jeg regner med at have indenunder, for nej, de holder ikke en disse, men pæne er de jo ;) hehe.. Så jeg kommer også udelukkende til at bruge dem som pynt ;)

/Lise