mandag den 28. november 2011

DIY - Skjorte med fine detaljer


Da jeg var i København i sidste weekend fandt jeg endelig denne skjorte, i den rigtige størrelse. Har længe ledt efter den, fordi den er så fantastisk med den halv-bare ryg. Men jeg havde dog en anke, de der sorte plastikknapper, de er simpelthen for kedelige. Så min kreativitet kom op i mig, og jeg lavede lidt fikserier.

Du skal bruge: en bluse med knapper, fine knapper, synål, saks og sytråd i matchende farve til knapperne.Du skal selvfølgelig bare finde de knapper du finder allerfinest, men jeg ville gerne have nogle guld, så jeg endte med dem her, da man så efter min mening ikke behøver lige så meget bling udover. Det er i hvert fald en super nem måde at forby eller forskønne noget af det man i forvejen har. Go, go!

/Lise

ps. kan også godt se at det lige hjalp at få en kammerat til at stryge den ;)

4 kommentarer:

Maria sagde ...

Det overvejede jeg også at gøre for nyligt, da jeg stod med en lækker cardigan med de kedeligste plasticknapper i hænderne. Det er en lille, men ret væsentlig detalje.

Guapizimo sagde ...

God idé med guldknapper, det er jeg da også nødt til at prøve på et tidspunkt!

Unknown sagde ...

Ja præcis Maria, det gør bare noget ved udtrykket af en cardigan, skjorte etc. Også er det en billig forandring der kan peppe virkelig op :)
/Lise

Unknown sagde ...

Ja ikke Guapizimo, det pynter sådan! :)
/Lise