tirsdag den 6. november 2012

Yves Rocher: Lash plumping mascara (waterproof)


DETTE ER ET SPONSORERET INDLÆG

Jeg har igen fået fornøjelsen af at prøve nogle produkter fra Yves Rocher, som jeg denne gang selv kunne vælge. Jeg har altid brugt vandfast mascara fordi jeg har sådan nogle korte lige øjenvipper! Det lyder måske mærkeligt, men det jeg har erfaret alt de tid jeg har brugt mascara er at når jeg bukker mine øjenvipper, så holder bukningen væsentligt bedre med en vandfast mascara. Desværre er der bare tendens til at mange vandfaste mascaraer drysser, men nu har jeg brugt den her et par dage og er faktisk blevet helt fan. Første lag giver den mest farve og længde imens andet lag rent faktisk giver en super fin fylde. En mascara jeg gerne købte igen, og den står til 119 kr, lige HER.

Jeg giver mascaraen 6 ud af 6 stjerner.

Lise

Ingen kommentarer: