onsdag den 23. januar 2013

Hurraaa, ferie :)

Så har jeg overstået en eksamen i metode og videnskabsteori, som jeg virkelig frygtede. Men det gik rigtig godt, og nu er der ferie indtil d. 4. februar. Jeg har ikke haft så god tid til bloggen fordi der simpelthen skulle læses op på alle de der frygtelige begreber man jo skal kunne udenad. Meen nu lysner det, dog med mange planer, og min fødselsdag på søndag. Som by the way skal fejres på arabisk manér med masser af lækker arabisk mad, dejlig familie og vandpibe :)

Hav en dejlig onsdag :)
Lise

5 kommentarer:

Bitten sagde ...

Tillykke med eksamen - videnskabsteori er meget frygteligt ;)

Arabisk fødselsdagstema glæder jeg mig til at høre meget mere om :)

Stine K.A. sagde ...

Hurra, tillykke med ferie, godt eksamensresultat og fødselsdag på mandag :D Husk at nyde din frihed inden skolen igen starter ;)

Stine K.A. sagde ...

Ej flot, søndag selvfølgelig :p Godmorgen til mig ;)

Unknown sagde ...

Tusind tak Bitten, det var en oplevelse, men en masse god mad, og det er meget vigtigt i min optik :)

Lise

Unknown sagde ...

Taak søde Stine :)
Lise