onsdag den 15. maj 2013

Yves Rocher: Grand Rouge læbestifter


DETTE ER ET SPONSORERET INDLÆG

Så har jeg igen fået en fin pakke tilsendt fra Yves Rocher, som denne gang indeholdte 2 læbestifter fra serien Grand Rouge, 2 fine neglelakker og en duft. Jeg starter med de her læbestifter, som jeg har testet lidt alternativt. Den mest røde af dem, nr. 43. coral encandescent, har en super flot farvemæthed som jeg er helt vild med. Den er mere orange i det, end den røde læbestift jeg tidligere har testet. Den virker umiddelbart mere fugtgivende også. Den mere koral/lyserøde, nr 41. coral etincelant er meget gennemsigtig, og er svær at fordele jævnt på læberne, selvom de var helt rene og tørre. Dog synes jeg farven er super fin, og passer bedre til årstiden! 

Læbestifterne er til at finde HER og HER, og koster 119kr.
Læbestifterne har en rigtig fin farvemæthed og et let shine, og får derfor 4 ud af 6 stjerner.

Lise

Ingen kommentarer: