søndag den 22. april 2012

Brunch at Burj al Arab

Burj al Arab
Foyeen hvor frihedsgudinden kan stå
Første tallerken
Anden tallerken
Uhhhm!
Min mor og mig
Kage-paradis!
Da min mor var og besøge mig i Dubai tog vi til den prisvindende brunch på Burj al Arab, tak til onkel E som betalte for gildet. Det er dyrt, som i virkelig dyrt, omkring AED550 pr person, hvilket er ca 800kr. Men hold da op der var der heller ikke det man ikke kunne få; alt fra kongekrabbe, hummer, østers til foie gras. Og massevis af kager. I hvert fald var omgivelser fantastiske, det eneste problem var at der var den kraftigste sandstorm der havde været i 8 år, så udsigten der ellers burde være fantastisk var næsten ikke eksisterende. Men helt sikkert en "7"stjernet oplevelse og noget man skal prøve når man har 3 måneder i Dubai. Det er helt sikkert værd at prøve, men for guds skyld så bestil i god tid! Men for lige at komme tilbage til desserterne og kagerne så er alt hvad jeg kan sige at det var fantastisk, alt fra is, til macaroon's, tærter, kager og luksus dadler, yum!

Lise

8 kommentarer:

Anne Lotte sagde ...

Hej Lise
Det er lang tid siden jeg har fulgt med herinde. Jeg har også holdt en lille blogpause :-)

Min veninde var også oppe og spise den der brunch og hun sagde at det var det vildeste shit. Nu hvor jeg har set dine billeder, er jeg helt overbevist. Bare det var mig :-)

Guapizimo sagde ...

Jeg er sikker på maden har været helt fantastisk. Vi nåede ikke derind og spise brunch da vi ikke havde bestilt bord i forvejen, så var et andet sted og det i sig selv var også ret overdådigt :)

Unknown sagde ...

Hej Anne Lotte
Dejligt du også er tilbage :)
Jamen det var helt vildt overdådigt, der manglede ingenting. Det er mange penge at bruge på en brunch, men hvor var det bare også en oplvelese udover det sædvanlige.

Lise

Unknown sagde ...

Hej Guapizimo
Det var bestemt en oplevelse der var værd at tage med, men der var nu også mange andre lækre brunches rundt om i byen som havde mindst ligeså god mad, mest atmosfæren der var så meget anderledes på Burj. :)

Lise

Bettina sagde ...

århh hvor ser det hele bare så fantastisk ud søde :D Endnu engang velkommen hjem, var dejligt lige at rende på dig lørdag, selvom det var kort :D

-Bettina

Unknown sagde ...

Jaa det var det, men vi skal snart spise sushi, som NOGEN skal lave til mig?! :)

Lise

Malene sagde ...

Årh hvad for en dessert tallerken :)

Unknown sagde ...

Hehe ja sådan en er ikke at kimse ad :D

Lise