torsdag den 27. oktober 2011

Praktik

SOURCE
Så nu er der blevet sendt en praktik kontrakt afsted til en meget spændende virksomhed, så glæder mig rigtig meget til at få det helt på plads så jeg kan dele det hele med jer. Jeg undskylder for min tavshed de sidste par dage, men er simpelthen fordi jeg har haft hovedet lagt i blød med hensyn til alt det der skal være klart når man som jeg søger praktik i udlandet. Jeg håber og krydser alt hvad jeg kan for at det her går igennem, men mon ikke det gør, jeg er i hvert fald meget forhåbningsfuld, kryds fingre for mig piger! :)
Jeg er som et lille barn i en slikbutik, og venter bare på at få det svar :)

/Lise

6 kommentarer:

Stine K.A. sagde ...

Jeg krydser også fingre for dig! (: Hvornår får du svar? (:

Bettina sagde ...

Jeg krydser alt der kan krydses for dig søde :) glæder
Mig til vi skal hygge tirsdag:)

Unknown sagde ...

Taak søde Stine, jamen ved ikke præcist, de skal jo lige have lov at lave deres forslag i kontrakten osv osv.. Glæder mig bare til at kunne fortælle det til alle. :)
/Lise

Unknown sagde ...

Taak søde Bettina :) Jaa glæder jeg mig også til!! :)
/Lise

Malene uden R sagde ...

Hvor lyder det spændende :)
Hvad er det i praktik som?

Unknown sagde ...

Ja det er super spændende, jamen jeg læser markedsføringsøkonom så det er som det jeg skal ud i praktik :D
/Lise