søndag den 23. oktober 2011

Yves Rocher: Skærgivende + hurtigtørrende toplak


DETTE ER ET SPONSORERET INDLÆG

Så fik jeg også testet den fine neglelak fra Yves Rocher, har godt nok kun testet den her, som jeg nok vil betegne som aubergine farvet. Jeg elsker at gå med neglelak, men hader tørretiden som pesten og når man liige skal et eller andet som så resulterer i ridser i lakken. Selve lakken er meget nem at lægge og dækker allerede ved et lag. Farven er meget tro med den farve den har i flasken. Hvis dette er generelt for Yves Rochers neglelakke er det nogle jeg kommer til at erhverve flere af. Som toppen af poppen fik jeg en hurtigtørrende toplak med, og det er altså noget der er smart! Lakken er meget glansfuld, men dog efter ca et døgns tid var der allerede tippet et lille stykke af.
Vil give neglelakken 5 af 6 stjerner og den hurtigtørrende toplak 6 af 6 stjerner!

/Lise

Ingen kommentarer: