onsdag den 5. oktober 2011

Sandwich med kylling & snik snak


Uhm en lækker hjemmebagt grovbolle med en omgang gaucamole, kyllingebryst, salat, agurk og lidt ketter. ;)

Synes lige pt har jeg en masse ting at lave, en helt masse aftaler, fokus på at være sund, en stor skriftlig opgave med nogle internationale studerende og praktiksøgning. Har sendt en ansøgning afsted til en lovende virksomhed, så nu må vi se hvordan det går. Hele dagen igår blev brugt med at rydde op ude ved min mor og onkel E. De har op til flere skure som der er fyldt med pjat, undskyld mor. Så igår gik der oprydning i den, og der blev smidt en helt masse ud. Jeg fandt til gengæld nogle super fede masker fra Afrika, som min mor købte på en tur derned. Skal lige have støvet dem ordentlig af så i kan få et fint billede :)
Hav en dejlig onsdag aften allesammen!

/Lise

2 kommentarer:

Marian N. Larsen sagde ...

ser godt ud med sådan en "sanner". Nu linker jeg til din blog fra min!

Unknown sagde ...

Ja det var bestemt ikke dårligt :) Ej tak, det gør jeg også herfra :)
/Lise