torsdag den 6. oktober 2011

TOPPEN af poppen


Åh jeg er så sjov, for det skal slet ikke handle om det der tv program som jeg i hvert fald ikke gider se. Jeg skal nemlig have farvet mit hår af min sæde veninde Siri i aften, det er hun såå sej til. Jeg skal bare have lysnet bunden. Og imorgen tidlig skal jeg have klippet spidserne, åh mit hår får nogle gode dage ;) Lige bortset fra at jeg skal i byen med et par veninder imorgen. Vi skal holde "tema" fest - black&white. Men som om jeg har en grå/sølv skjorte jeg skal have på, så må de altså leve med det bliver en blanding af sort og hvid ;) Så det bliver en deejlig weekend med bytur fredag aften og hygge med min veninde Maria lørdag aften, ahh :) Har i vilde planer i weekenden?

/Lise

4 kommentarer:

anse sagde ...

det lyder som en weekend der bare kan komme an! rigtig god fornøjelse

Anne sagde ...

Åh det er ikke noget bedre end når håret får hele turen - elsker dagene efter man er blevet klippet. Og dengang jeg blev farvet, var det bare luksus at få det gjort - savner lidt at få mit hår farvet, men nu beholder jeg det naturlige lidt - det er trods alt også billigere, hehe :)

Rigtig god fest i aften! Mon ikke en blanding af sort/hvid går? :)

Min weekend står på fest for mine forældres ansatte i aften, arbejde lørdag + venindehygge resten af dagen og søndag står på arbejde og lektier - så skal nok blive godt brugt.. :)

Unknown sagde ...

Hehe præcis, så det er skønt. I lige måde, rigtig god weekend :)
/Lise

Unknown sagde ...

Nej det er såå lækkert, og når det så er min veninde der gør det så koster det jo ikke mere end hårfarven og måske en middag til hende ;) Men mit hår er kedeligt og leverpostej normalt, så det skal lige have lidt farve ind imellem ;)

Ja mon ikke det går, ellers må de bare brokke sig ;)

Ej det lyder også som en rigtig hyggelig weekend, og rart at tjene lidt penge også. Jeg skal bare have det sjovt så mon ikke vi rammer dansegulvet i aften :)
/Lise