torsdag den 19. maj 2011

Åh Aalborg - min favorit!

Nordkraft, Utzon centeret, Aalborg slot, Toldboden og det nye havnebad


Restauranter; Elbjørn, Panorama, Fusion, Jin Cun & Shan Kou (Husbåden - Den fede ælling)

Limfjordsbroen i modlys
Åh Aalborg, du er min ven. Også er du smuk i modlys! Elsker at gå en tur lang havnen, og denne gang var det på Nørresundby siden, så disse smukke billeder kunne tages af Aalborgsiden. Det midterste billede er udelukkende restauranter, altså på det stykke af havnen.
Jeg kan kun anbefale at man besøger havnen i Aalborg, går en tur eller spiser på en af de fine restauranter på havnefronten. Jeg har både spist på Den Fede Ælling, Shan Kou og Jin Cun. Kan især anbefale de to førstnævnte, den sidste er en kinesisk restaurant hvor der er mulighed for selv at sammensætte en menu som kokken så steger.

Kom til Aalborg! :)

/Lise

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Årh, jeg kommer helt til at savne min fødeby med de smukke billeder du har taget :) Aalborg er famtastisk - intet kan måle sig med en by!

Unknown sagde ...

Hehe tak :) Det kan jeg godt forstå, her er nu også rart at være ;)

/Lise

Anne sagde ...

Der er bare et eller andet over Aalborg :) Åh jeg elsker at bruge mine studiedage i Aalborg, hehe :) Og glæder mig til at jeg har sparet nok penge sammen til at bo i Aalborg.. Hjørring er bare ikke ligeså spændende som Aalborg ;)

Kh Anne

Anonym sagde ...

Hej Lise.
Skøn blog. Jeg er blevet helt sulten efter at have kigget dine sidste indlæg igennem. Sikke en masse lækker mad altså :)

// Emma
www.emmamartiny.blogspot.com

L sagde ...

Super gode ord om Aalborg! :D Er også glad for at komme derfra ;) Glæder mig til at flytte inde til byen så kan jeg ligesom dig gå en masse lange ture der :D

Unknown sagde ...

Det ken jeg godt forstå Anne. Ja det er nok lidt dyrere at bo herinde end i Hjørring, men så får man jo beliggenheden med :)

Hej Emma. Tak skal du have og velkommen til :) Vil da lige tjekke din blog også :)

Hehe Tak Louise Cecilie, ja ikke ;) Ja det kan jeg godt forstå, det er heller ikke helt dårligt :)

/Lise

Miss A sagde ...

Hej Lise B :)

Åhr, hvor er det hårdt.

Nøj, hvor jeg savner Aalborg nu.. :'/

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

Malene uden R sagde ...

Har det som Anita - hvor savner jeg også byen nu!

Mig og hunden gik tur omkring havnen (ved spritfabrikken) næsten hver dag. Men når pengene ikke er til et hus i 9000 må man udenfor byen :(

Dejligt og se at du får nydt byen :)

/Malene

Unknown sagde ...

Hehe det kan jeg godt forstå Anita, det er også en dejlig by. :)

Hehe kan jeg godt forstå Malene, jeg bor også i nærheden af den, så går tit dernede også :) Nej det er klart, det er noget dyrere at bo herinde, men bor i lejerleglighed, så det er ikke det store problem for mig :)

/Lise