lørdag den 7. maj 2011

Shan Kou




Mh, var på Shan Kou med min mor igår, og det var altså succes. Elsker konceptet med at man for 228kr kan spise løs i sushi og varme malaisiske retter. Sushien var lække og nylavet, men lidt ærgeligt der ikke var et kort over hvad der var hvad, det kune man altså godt have brugt. De malaisiske retter var også lækre, men faktisk ikke så krydrede som jeg troede. Nå men sushien var FAB imo, og jeg spiste meeget!
Personalet var også rigtig søde og opmærksomme og samlede de små skåle sammen hele tiden. Så her må jeg altså give 5 ud af 6 stjerner, fordi der godt kunne have været lidt mere forskellig sushi, men alt andet var i top!

/Lise

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Årh, jeg får lyst til sushi... heldigvis skal jeg ud og spise sushi i morgen :)

Konceptet med running sushi er super godt, men jeg spiser bare ikke særlig meget, så det kan vist ikke rigtig betale sig for mig. Prisen burde afgøres efter personens størrelse ;)

Unknown sagde ...

Hehe godt, fik du god sushi så? :)

Jeg kan godt nok spise meget når jeg ved jeg skal betale det samme uanset hvad ;) Hehe

/Lise