mandag den 16. maj 2011

This n' that er sød!

Åhr søde Fru HT fra This and that har nomineret mig i denne blog, så den vil jeg meget gerne give videre til nogle af de perler jeg mener er i blogland.
 

Meningen med denne blog er som følger:
"The Liebster Award is designed to bring well deserved additional recognition to those bloggers with less than 300 followers. If you receive the award, link back to the blogger that nominated you and nominate 3 more blogs."
 
Jeg vil give denne blogaward til:
Søde Stine fra 6400 happimess
Søde Cæcilie Sofie fra Something salt
& Søde Anita fra Liv og mad
 
/Lise

5 kommentarer:

Sandra sagde ...

Du er sød! Selvfølgelig skulle du da have den! :)

Unknown sagde ...

Tusind tak igen :)

/Lise

Stine K.A. sagde ...

Ih, først sidder jeg og savler over alt din alt for lækre mad, og så ser jeg det her :D Mange tak :D

Cæcilie Sofie sagde ...

Gud har først set nu at du har givet mig awarden! Tusinde tak! :D

Vh. Cæcilie Sofie

Unknown sagde ...

Hehe selv tak, du fortjener den jo :)

/Lise