søndag den 29. maj 2011

BBQ Pizza


Uhm har fundet en ny opskrift på fyld til pizza, lige HER, hvilket er en rigtig lækker blog med smukke billeder og lækre sager.
Jeg valgte denne BBQ pizza hvor jeg smurte en udrullet pizzadej med barbequesovs, pyntede med steget og "shredded" kylling, tern af frisk ananas(mums) og masser af revet ost.
Det kan man godt prøve, og virkelig lækkert med barbeque sovsen, bare husk at smøre den helt tyndt ud, for det smager af en del :)

Puha er ked af jeg ikke har blogget i et par dage men kombo med arbejde og karneval er altså hård. :) Har fundet ud af jeg ikke har nogen billeder af hele mit out fit, men der kommer´om ikke andet lidt stemningsbilleder senere. Har i haft en god weekend eller godt karneval?

/Lise

4 kommentarer:

Xenia sagde ...

Mmmh, ja det lyder da godt nok herligt! Laver du selv bbq-saucen eller er det en, du har købt? I så fald, kan du så anbefale et godt mærke, hvis man vælger at prøve denne - hvilket man sagtens kunne forestille sig, at jeg gør :)

Unknown sagde ...

Hej Xenia :)
Nej den er godt nok købt. Jeg har købt den fra KRAFT der simpelthen bare hedder barbecue sauce. Jeg fandt den i kvickly til ca 20kr. Den synes jeg er god fordi den smager af noget men ikke har får meget røg-smag, hvis du forstår :)

/Lise

Anonym sagde ...

Det er sådan en fed side :-)

Mange hilsner
Birthe

Unknown sagde ...

Ja helt vildt, så den også inde hos dig :D