torsdag den 5. maj 2011

Sommer shizzle!



Top 49.95, Bikini 69,- pr del, Jeans 99kr. Alt fra H&M
Ej det vil nok være synd at sige jeg manglede det, undskyld mor, men det var såå fint, så kom uanset hvad i hvert fald til at købe disse lækkerier her i ugen. Toppen er cropped og i de skønneste farver, og vil være rigtig fin med et par højtaljede jeans eller short, eller med en slim top under. Bikinien har bare den smukkeste farve! Og jeansene har jeg 2 af i forvejen, dog kun 1 i den rigtige størrelse ;)
Åh H&M, jeg ved godt vi har pauser i vores forhold, but i looove yoou!

/Lise

3 kommentarer:

Miss A sagde ...

Hej Lise :)

Hvor er det fint :)

Jeg kan godt forstå, at du bare lige blev nødt til at købe :)

De bedste hilsner fra
Anita
PS. Der er giveaway på mig blog - Klik her

Henrik sagde ...

Jaa, så er der nogen, der er ved at være sommerklar :)


Forårshilsen

Henrik
italiensk restaurant København
http://italienskrestaurantkøbenhavn.dk/

Unknown sagde ...

Hehe ja ikke Anita, jeg manglede det jo næsten ;)

Henrik: Ja nemlig, så er der både til en gåtur og til strandturen :)

/Lise