søndag den 27. februar 2011

GOSH

GOSH billederne er fra gosh.dk og neglebilledet finder du HER
Jeg er gået helt i barndom når det kommer til neglelak! Jeg har i en lang periode ikke rigtig brugt andet end en enkelt neglelak nu og da. Men alle de blogs om neglelakke rundt omkring inspirerer mig sgu. Så her har jeg forsøgt mig med en lille collage da mine egne billeder blev rigtig dårlige. Men pointen er: læg en lag GOSH - nero først og dernæst to lag GOSH - Rainbow. Det bliver super fint og changerer fra rød til gul til orange til grøn osv osv.
Jeg er blevet rigtig glad for GOSH's neglelakker da de holder helt utroligt godt, jeg kan godt have dem på i op imod 5-6 dage med en god topcoat. Også er de ikke så dyre, og de kan fåes næsten overalt.

/Lise

2 kommentarer:

Sofia og hendes familie sagde ...

Det ser super fint ud. Er også selv gået lidt i bardom med neglelak for tiden.

Unknown sagde ...

Ja synes også det er ret fint :)